piątek, 27 listopada 2009

Koniec z Lesserem

Od dzisiaj nie zaglądam i nie komentuję artykułów z Lessera. Za stary jestem na to. Uznałem tak po spotkaniu z fragmentem redakcji tej gazetki. Wprawdzie okazało się, że jedna ze spotkanych przeze mnie osób to nie dziecko, lecz siostra mojej dawnej znajomej, jednak niesmak pozostał jak po spotkaniu z dzieckiem. To już zdecydowanie nie mój klimat i ten swój wewnętrzny niesmak projektuję właśnie na gazetkę. Poza tym uznanie, żem już na to za stary jest chyba całkiem racjonalne, nieprawdaż? Mniejsza o to, czas zmienić środowisko, bo rzeczywiście komentowanie wytworów młodzieży licealnej to dla mnie mierzenie zdecydowanie zbyt nisko.

2 komentarze:

  1. nie wierzę... skąd więc twoja niedawna propozycja na artykuł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia od dzieciarni;)

    OdpowiedzUsuń